everythinghorzes

Läger.

Publicerad 2012-08-13 22:42:14 i Okategoriserat,

Hej,det jag ska på imorgon är ett litet ridläger som jag,Isabelle & Felicia ska åka till Steungsund med Lola,Expo,Pongo och Joddy.Först åker jag och Issa med Lola & Pongo sen åker Felicia med Expo och Joddy.
 
Vi ska åka till Josefine där även My ska vara med.Vi ska ha som ett litet ridläger på 4 dagar där vi ska ha dressyrpass,hopp-pass,markarbete,bad med hästarna och terräng hoppning m.m ska bli superkul.
Kommer ju inte blogga när jag är där me jag har fixat minst 1 tidsinstält per dag sen kommer jag kanske blogga någon gång när jag är där :)
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela