everythinghorzes

Göteborg.

Publicerad 2012-08-07 22:58:00 i Okategoriserat,

Hej,har inte hunnit blogga idag då vi åkte till Göteborg vid 11 imorse och när vi kom hem så åkte jag till Selma där även Ebba var.Har verkligen saknat Ebba då jag inte träffat henne på hela sommaren (har såklart saknat Selma med men henne har jag träffat i sommar)
 
Hemma hos Selma gjorde vi inget speciellt,satt och letade JB biljetter till mig men alla var redan sålda typ :(
 
Just nu har jag precis käkat och sitter och kollar på typ fransk-manikyr videos haha.Imorgon ska jag antagligen vara med Ebba igen om vi inte åker till lande (vi åker till landte om det är bra väder) hoppas det är dåligt väder haha,orkar inte åka tillbaka dit redan imorgon.
 
Utsikten från vårt hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela