everythinghorzes

24e Augusti.

Publicerad 2012-08-24 21:59:00 i Okategoriserat,

Hej,tänkte berätta lite om min dag.Först var jag i skolan där vi inte gjort något speciellt hade ett svenska test och ett engelska test också pratade vi typ bara.
 
Efter skolan drog jag med Lejla,Alwa & Klara till triumpf och käkade glass och efter en stund kom Ebba också.
Sen åkte jag hem och kollade på tv och gosade med Frodo lite,hehe.
Och vid fyra tiden så cyklade jag med Isabelle hem till henne och vi satt lite vid hennes nya dator sen cyklade vi till smycketorget och köpte godis till imorgon.Haha och påvägen hem skjutsade hon mig och körde skit fort över ett hög kant och min röv seriöst bröts gör skit ont !
 
Sen gick jag hem coh åt pizza och kollade på film.Imorgon ska jag rida Lola rätt tidigt för jag och Isabelle ska kanske till några eller Isabelle ska men jag skriver vad det är ifall jag ska dit :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela