everythinghorzes

Visste du att..

Publicerad 2012-04-11 15:00:00 i Visste du att...,

Eftersom ni gillar sånna här "visste du att" inlägg så täntke jag göra ett nytt.
-
-

*Ca: 100 personer per år dör av att svälja en penna.
-
-
*Fler dör av fallande kokosnötter och godis automater än av att bli uppätna av hajar.
-
-
*De ord som är mest sagda är coca cola och mamma.
-
-
*Eskimåer använder kylslåp föratt förhinfra att maten fryser.
-
-
*Varmtvatten fryser snabbare än kallt vatten.
-
-
*Varje droppe av havsvatten innehåller en miljard guldatomer.
-
-
*De är många kineser som begått självmord p.g.a de har spelat world of warcraft.
-
-
*Man nyser i en hastighet på ca, 160/km/tim.
-
-
* Stockholm har den renast luften av alla huvudstäder i hela världen.
-
-
*De finns fler stjärnor än vad de finns sandkorn på alla stränder i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela