everythinghorzes

Utvärdering - fyrklöver'n.

Publicerad 2012-04-24 22:21:07 i Okategoriserat,

Vi hoppade en slags övning kallad fyrklöver'n.
Denna gången så hoppade vi endast i en cirkel med fyra hinder så hoppade man runtruntrunt,men de var inte så lätt som de låter.
Då hästarna drog sig ut och de var tre galoppsprång emellan så de var hinder på hinder.Men efter ett varv eller två hitta man takten och de gick bättre.
Fick en vägran på 60 cm haha Borka då ;-)

Men jag är rätt nöjd då de ändå var rätt svårt.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela