everythinghorzes

TRÄNATRÄNATRÄNA.

Publicerad 2012-04-15 23:07:47 i Okategoriserat,

Är verkligen pepp på att träna nu så nu ska de bli ändring på allt godisätande och datorsittande :D
Måndag:10 situps.

Tisdag:Hoppträning+10 situps.

Onsdag:Jogga,10 situps 2,5 km.

Torsdag:Rida,stallvärdinna = springa runt 5 varv i ridhuset med knattegupperna + 10 situps.

Fredag: 10 situps.

Lördag:Rida,jogga (2,5km) & 10 situps.

Söndag: 10 situps+Jogga.(7,5km)
Sen ska jag försöka sitta vid datorn mindre,helst max 2 timmar under veckodagarna.Som på tex Måndag så har jag ju inget att göra och då blir det lätt att man sitter vid datorn resten av kvällen,ändring på de :)
Ska försöka göra ltie tidsinställda på Söndagarna så jag har mer tid för annat under veckodagarna som tex kompisar.Och sen att lägga mig vid 22 på veckodagarna för att inte bli så grinig haha ;)
Godnatt,ni anar inte hur glad jag är gför att ni  läser min blogg :D♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela