everythinghorzes

Ridning - Coolman.

Publicerad 2012-04-05 23:25:17 i Okategoriserat,

Red Coolman och vi red hela ridpasset på volterna,C & A då.

Han var skiit stel så Sandra fick komma in och typ visa att man fick vara hård mot honom i början och mjukna efterhand istället så man inte var mjuk i början för då kunde man aldrig få honom mjuk.
-
-
Det gick inte alls särkskilt bra för det släppte aldrig riktigt på hela passet.
Nästa gång sa Sandra att jag ska ta med sporrarna så jag slipper sitter och driva som en dåre
-
-
Skyller på att jag inte ridit honom på väldigt länge så det kommer säkert gå mycket bättre nästa gång då jag vet hur jag ska vara mot honom :)

Dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela