everythinghorzes

Random snack.

Publicerad 2012-04-26 21:07:18 i Okategoriserat,

Hej har kommit hem från ridningen och duschat + ätit.
De gick skit på ridningen och de släppte inte på hela passet och Solis var stel och osamarbetsvillig.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon efter skolan så ska jag förmodligen köpa en sak på torget och kanske hem till någon kompis.
Annars så åker jag hem och chillar (y'
På lördag så ska jag rida Lola och springa näsetloppet,frågan är om jag kommer kunna rida Lola eftersom loppet går utanför deras hage tills typ 4,så då kommer jag inte ut med henne.
Och jag vill inte rida alltför sent eftersom jag nog ska till en kompis då..
Och på Söndag så är de någon horsemanship på Långeberga men jag vet itnte om jag ska dit.
Sen ska jag förmodligen till typ hööks eller något och köpa nya handskar med Greta.
Nu vet ni hur min helg ska se ut :D

image description
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela