everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-04-04 21:03:32 i Okategoriserat,

Har haft en datafri dag idag vilket varit skönt.

Hade en awesome dag med Ebba,vi hade skateboard race nerför en gräsbacke och hon åkte in i brevlådan..

Sen köpte vi blåbärspaj och massa gottgott :) och jag gjorde en donut på både mig och Ebba.
Imorgon är jag stallvärdinna och då hinner jag nog inte uppdatera något,ska iallfall försöka lägga in dagens outfit på morgonen.

Bilder från dagen kommer i ett annat inlägg ;)

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela