everythinghorzes

My one,Triumf,Siba.

Publicerad 2012-04-29 17:33:55 i Okategoriserat,

Hej,jag och Greta har precis kommit från alla de butiker ovan.

Först åkte vi till My one efter att typ ha letat runt i 30 min My jävla one som Gretas mamma kallar de ;-);-)
(kallar de så eftersom de ligger ute i boschan)

Fick med mig en keps hem sen har vi ätit glass och gottat oss i massage stolarna och tagit efterblivna kort med macbooksen så klart,kul liv !

Nu ska vi snart äta (Tror jag eftersom de luktar mat i hela huset).

Kommer bild på kepsen sedan,ha de gött :D

/Olivia
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela