everythinghorzes

Gästbloggning av Ebba.

Publicerad 2012-04-27 15:23:26 i Okategoriserat,

Hejsan!
Gästbloggning här... Men jag kan verkligen Inte blogga eller gästblogga som Olivia tvingar mig till !! ._.
Jag är då Olivias kompis Ebba. Är lika gammal som Olivia.
Detta är mim första gästbloggning och förhoppningsvis inte min sista ;-)
När skolan var slut så Åkte vi till torget (Olivia har nog skrivit detta redan)
Sen så drog vi hem till mig åt och spela skylander som är min lillerbrosas spel var riktigt kul ;)
Sen hämtade vi min liller bror JOBBIGT!!! Vi har inte sagt till han att bi spelade på hans spel än..
Efter det var nästa stopp mammas jobb för att åka till öis-gården :)))
Nu sitter jag i cafet och bloggar....
Olivia typ står och skriker på mig: ÄR DU KLAR SNART!!!!!!! Med en kex choklad i munnen.
Nu gör vi inget väntar på att mamma ska komma och ta över cafet så vi kan gå ner och lira lite fotboll.
Vi är nog hemma vid halv åtta, åtta :)) Nu kom mamma..
Ses ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela