everythinghorzes

Dagen's ridpass.

Publicerad 2012-04-14 19:37:06 i Okategoriserat,

Gick ner till hästarna vid kanske halv tolv,först gick jag och Isabelle ner till Ica och samlade på lite
namn så hästarna får vara kvar i välen,hoppas hoppas vill inte ha någon jädra parkering där istället ;(
Sen borstade vi Lola och Pongo och gick iväg till fotbollsplanen.
Lola var rätt seg i början och var rätt sur men efter galoppen så blev hon mycket roligare att jobba med !
Fick henne att jobba på jättebra i galoppen och hon sänkte huvudet och var så fin,var verkligen jätteglad för de
då jag har haft som ett litet mål att få henne börja arbeta mer i galoppen,träning ger verkligen färdighet :D
Sen skulle Isabelle miljöträna med Pongo alltså hon tog fram tex en pulka och skulle gå över den med honom eftersom han fortfarande är lite skraj,så jag joinade ;)
Och när vi ridit i ca 1 timma gick vi tillbaka.
Inte bild från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela