everythinghorzes

Dagens ridpass - Lola,Expo.

Publicerad 2012-04-07 21:52:35 i Okategoriserat,

Lola- Vi red iväg genom skogen bort till en äng vid bb-hallarna.
Så jag skrittade och travade först i en volt och hon var sååååååååååååå fin trampade på under sig och hade ett bra tempo även fast det var rätt kuperat.
Sen när jags kulle galoppera så tyckte hon de var jobbigt eftersom hon har svårt att hålla galoppen i en volt.
Men de gick bra och hon trampa på under sig även i galoppen :D Skuttade över ett litet hinder i slutet bara på kanske 30 cm.
-
-
Expo - Isabelle hade redan värmt upp honom så jag galoppera direkt mot ett hinder och han var jätte duktigt,de blev endel rivningar och ras av hinder (haha) men han avr annars jätte duktigt.
Hoppade kanske 90 cm,vet inte riktigt de såg iallfall jättehögt ut eftersom de var naturhinder.
Nöjd med båda två alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela