everythinghorzes

Dagens ridpass.

Publicerad 2012-04-21 16:34:50 i Okategoriserat,

Först så skritatde jag hem till mig där Lola fick godis,sen mötte jag upp Isabelle och vi fixa iordning Expo.
Sen gick vi iväg till fotbollsplanen där jag fotade Issa & Expo i typ 1,5 h.
Sen hände de en sak så vi lät bli att rida Lola och jag fick rida Expo en stund,han var jättefin.
Isabelle fotade mig och Expo så de kommer väl komma upp bilder här när hon lagt ut dem.
Jag tog även lite bilder innan jag red så jag lägger ut dem ikväll.

Nu ska jag ut och springa.
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela