everythinghorzes

Borka 10/4.

Publicerad 2012-04-10 23:33:21 i Okategoriserat,

Hoppning på Borka idag.

Vi hoppade endast 70 cm idag för att vi skulle öva mest på vägarna och kontroll osv.
Redan i början vart han lite seg så han var inte riktigt med på hjälperna men annars var han super fin.
Han har aldrig varit så fin på framridning och jag kunde reglera hans form och de var lätt att få han avslappnad :')
De blev en enda vägran men de va för jag inte han räta till mig riktigt men annars är jag nöjd :D
/Olivia
ska försöka fixa nya bilder på  honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela