everythinghorzes

BB.

Publicerad 2012-04-11 21:55:23 i Okategoriserat,

Hej,var ute och sprang exakt så långt jag skulle springa på nsäetloppet. Behöver springa mer så de inte blir så jobbigt så jag kan springa lite fortare.
Nu har jag ätit jättegott kött och sallad (anteckna de) och nu ska jag sätta mig och kolla på Big Brother :D
Btw,så ska jag svara på en sak.


För de första så kan du ju vem du nu är skriva ditt namn så jag slipper skriva det här.Sen så kan du chilla lite på  de och sen vem är de då ? :) & sist men inte minst så har jag tagit reda på vart du bor via din ip så de är lika bra att skriva namn ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela