everythinghorzes

Åska...

Publicerad 2012-04-25 20:54:51 i Okategoriserat,

Vaknade klockan 6 av att typ huset skakade,nä skämta men de lät typ som bomber...

Så jag gick upp,åt frukost, fixade mig och fixa hos Frodo och hade sedan en halvtimme på mig att blogga.

Men nänä såklart hade blixten träffat vårt modem så Internetet var sönder eller vad man ska säga Så jag har inte kunnat blogga men jag har typ ändå inte haft tid ;-)

Efter skolan hängde Alwa med mig hem och vi gjorde mat och typ var ute och gick i 2 h yeeha.
Sen åkte hon hem och jag åkte till
Mormor och morfar och sålde majblommor till dom :)

Och nu har jag ätit och sitter och kollar på fotboll yeeey.
Hörs senare /Olivia

Söta Alwa här under då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela