everythinghorzes

Äntligen hemma.

Publicerad 2012-04-06 18:44:36 i Okategoriserat,

Kom hem för ca 1 timme sedan och har sedan dess typ legat och halv sovit.
Nu  under kvällen så ska jag inte göra något speciellt ska leta reda på en film jag inte sett på jättelänge så jag ska nog kolla på den då ;)

Är verkligen jätte trött men jag har iallfall tagit kort på alla 8 saker jag har köpt,Nöjd :D
Tog dessutom med mig ipaden så jag har lite bilder på den på bäg dit och tillbaka.
Sneak peak på vad jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela