everythinghorzes

7,5 km.

Publicerad 2012-04-15 22:42:44 i Okategoriserat,

Känner mig aningen duktig som varit ute och sprungit 7,5 km med Greta.
Har en känsla av att jag kommer vakna med träningverk imorgon...
Nu sitter jag och äter BJ för jag var så duktig,egentligen för att jag har namnsdag menmen.



Ska gå och lägga mig snart för att jag ska gå upp vid typ nio för att vänja mig lite hehe,kommer typ vara som en död fisk på tisdag..
Min första header,gillar den faktiskt fortfarande :D Ska försöka fixa en ny snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela