everythinghorzes

Vem av hästbloggarna!

Publicerad 2011-09-06 14:45:00 i Okategoriserat,

Vem av hästbloggarna -

Skulle du vilja byta sadelkammare med? Linn strelin
Skulle du vilja byta garderob (hästkläder) med? Hmm Linn olsson eller Sara igersten ;)
Känner du allra bäst? Ingen hahahah (:

Skulle du vilja träna för? Linn Olsson!
Tycker du har den snyggaste hästen? Linn Olsson & Linn strelin
Tycker du skriver intressantast inlägg? Linn olsson & Linn strelin hahah
Häst skulle du vilja ha utöver din egen? Har ingen häst men jag skulle vilja ha Picasso eller winnetoo ;)
Skulle du kunna tänka dig att sälja din häst till? Har ingen häst..
Har du träffat utöver hästsammanhang? Har inte träffat någon utöver hästsammanhang ;)



Winnetoo
Picasso

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2011-09-06 20:49:03

fin blogg!=)<3

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-07 08:49:54

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kraam

Postat av: M*

Publicerad 2011-09-07 16:17:13

Have a nice day!

Postat av: elina.

Publicerad 2011-09-07 18:29:51

hej, allt bra såhär mitt i veckan? :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-05-11 16:39:44

Nämen hittade detta inlägget, haha vad gulligt att du skulle vilja ha min hästgarderob ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela