everythinghorzes

Varför började jag blogga?

Publicerad 2011-09-14 21:15:55 i Okategoriserat,

Om Jag började blogga för jag ville dela med mig av mitt liv.
Jag tycker det är ruskigt kul att skriva faktiskt & det är ju det man gör i en
blogg  
Lite saker jag tycker är bra om man ha en blogg:
Försöka bjuda på nya bilder hyfsat ofta,Det behöver
inte vara sånna som är nufotade utan dte räcker med sånna som inte
är visade innan så mycket,För jag vet själv hur svårt det är att få nya fräscha
bilder nu



Bra uppdatering,Det är kul om man uppdaterar ofta,dock inte massa
små inlägg utan hellre två långa genomtänkta än 5 små typ
som "Nu ska jag gå hejdå" typ så om ni fattar vad jag menar.


En fin design. Den ska inte vara så kladdig oså utan
lagom med bilder och stilren,Annars blir det
bara jobbgt att titta på.T.e.x Johanna Grants
 design/header asså jag älskar den! Sjukt fin är den,Stilren,Skarpa bilder
och inte för kladdig helt enkelt

För kommer jag in på en blogg och
ser att den inte har en design blir jag genast mindre intresserad.
Om man nu inte kan göra en design eller koda osånt där som
inte jag heller kan så kan man alltid fråga sig till en design hehe..
Nämen man kan läsa på sidor hur man lär sig sånt där.




Som bloggare tycker jag man ska skriva både motgång-framgång
för sånt är ju livet huh? ;)




Och sist men inte minst blandade inlägg. Att man inte bara kör på vad man gjort
under dagen eller bara Hiss/Diss,För det är roligare att läsa varierande inlägg.



Det är iallfall min åsikt,Det är sånna bloggar som jag gillar :D

Lite bloggar jag läser:

www.ztreliin.blogg.se

www.johannagrant.se

www.teamsl.se

www.fantasias.blogg.se

www.elevating.blogg.se

Och några till :D!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela