everythinghorzes

Totobäbis <3

Publicerad 2011-09-15 21:55:25 i Okategoriserat,

Idag har jag varit stallervärdinnna,Det går ut på att man
är den som mockar,gör hö,hjälper till,och typ har ansvar oså ;)

Eftersom Toto är sur i stallet och riktigt ilsken oså står han  privatstallet
där inte ridskolebarnen får gå in så jag skötte han typ hela dagen :)
Han är helt underbart söt & snäll när man kliar han.
Vi ska inte tala om hur han är och rida <3

Iallfall så hade jag köpt en grimma till han på gbg hs,Eller till Lola men
den var alldeles för stor (Den e lila) 'så han fick den. Han passade super i den :D

Men vi har haft kul som vanligt,Det är alltid lika kul att göra höpåsar för det
slutar alltid knas hahaha ;)

Nu ska jag inte babbla  på om massa onödigt längre utan berätta att jag har ledigt
imorgon = gryyym update (y) Det gillar vii :D

Testade Gretas nya app på sin iphone (Slingade håret lite..oranget hehe..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela