everythinghorzes

Tävlings resultat!

Publicerad 2011-09-17 17:48:44 i Okategoriserat,

Tävlat idag som ni redan vet,Det blev stressigt redan från början,
Visste inte banan helt men tänkte att jag kunde öva medans jag skrittade fram.

Men så blev det inte. Han kastade sig skräckslagen ifrån domaren så jag var nära att flyga av.
Sen fick han spel ibland typ och sprang iväg som en dåre,Det blev dåliga vägar,en vägran och en dålig känsla.

Det var stilhoppning och jag tänkte inte ett dugg på det eftersom han var riktigt jobbig idag.
Vi kom i en bra galopp mot ett hinder som var lite högre än dom andra,och han typ ångrar sig i sista sekund
och slänger sig åt vänster,Kvar satt jag iallfall.
Men sen glömde jag vägen och allt,BAAAJJJJS!!

Det gick verkligen skit idag men det är sånt som händer för att bli en bra ryttare måste man vara
dålig ibland eller vad man ska säga. Det är klart det inte alltid går bra för dom allra bästa heller :D

Jag ska bara glömma det och vara lite mer bestämd och sånt där tills nästa gång...
Fast det är ju lååångt kvar tills nästa gång men jaja...

Bilder kommer.

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela