everythinghorzes

Skoljoggen!

Publicerad 2011-09-23 13:44:04 i Okategoriserat,

Vi har haft hälsodag idag,Vi hade skoljoggen "sista lektionen"
så såfort man kom i mål så fick man sluta så jag slutade för ca 1 timmes sedan :D

ÄR typ helt död nu för första backen är jätte brant och jag sprang i den så jag blev trött
nästan direkt,Men jag har  ju ingen kondition så det är nog inte så konstigt hehe ;)

Nu ska jag iallfall duscha,städa rummet och äta något sen ska jag och mamma åka
och hyra film och köpa godis :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela