everythinghorzes

Myys!

Publicerad 2011-09-16 22:10:27 i Okategoriserat,

Sitter i min säng med godis och skypar  :D
Imorgon äre tävling :D Min kompis sa att jag skulle ha
Fanny så kollade jag på startlistan och dte stog att jag skulle ha Borka :D

Skitsamma jag bryr mig faktiskt inte :)
Tarintekavajenimorgon.com om någon ville veta hahahha ;)
Gjort några idolbilder :D

En till My & Boppan.

                                                En till Jossan & Fanta :)

Jessie & Jasmine



Och en till Issa & Pugge pogg som inte gick att kopiera från fb

/olivia

Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2011-09-16 22:32:36

SV: Jag har storlek M på mina Catago boots till mina D-ponnyer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela