everythinghorzes

Klar för natten!

Publicerad 2011-09-19 22:25:50 i Okategoriserat,

Skrev nyss ett inlägg men hela försvann när jag exakt var klar,Glad man blir..

Jaja jag har iallfall ridit idag som ni vet,Imorogn är det hoppgruppen.

ÄR kall och trött för dte är så blåsigt och regnigt att man inte har lust till någonting faktiskt.
Vill bara krypa ner i sängen och vakna upp när dte är sommar igen.....
Imorgon är det skolfoto så jag måste välja något att ha  på mig också ;)



Detta är Toto från förr förra sommaren,Dålig bild men ni får iallfall en skymt om hur han ser ut :)
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela