everythinghorzes

Home!

Publicerad 2011-09-18 00:15:49 i Okategoriserat,

Kom nyss hem,Kollade på en film som hette Dreams eller någongting ;)

Den var sjukt bra,Det handlade om galopphästar oså ramla den bästa och bröt
benet,Så ätnkte dom avliva den men huvudpersonerna köpte den oså

typ fixar dom den så den blir bra så vinner dom en  jätte stor cup :D
Den låter dålig nu bara för jag förklarar sämst men den var super braa :D

Imorgon så ska jag ha typ släktkalas så får vi se om jag får något spännande ;)

Sov gott
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela