everythinghorzes

Hjälp!?

Publicerad 2011-09-16 10:36:27 i Okategoriserat,

Imorgon ska jag ju tävla i KM,Men jag vet inte om jag ska ha kavaj
eller en sån här tröja typ??

Här är iallfall det jag ska ha på mig imorgon:

Vita ridbyxor.

Skjorta att ha under tröjan eller kavajen..

Tröjan är inte grå/brun utan kålsvart egentligen!

Ska förästen ha Fanny,Hon e en b-ponny sjukt söt men en riktigt liten argbigga
är vad hon är x)

Så ska jag ha kavajen eller tröjan? Kan inte bestämma mig :o
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela