everythinghorzes

Hej

Publicerad 2011-09-02 20:44:34 i Okategoriserat,

Har inte kunnat blogga för jag ahr haft fullt upp :D
Men idag följde jag med en kompis hem efter skolan..
Så åkte vi till stallet frö hon skulle fixa lite hos sin sköthäst så satt vi där och babbla med en
massa andra ;) Sen åkte vi hem & tog fel buss great!
Så vi fick gå typ sjukt långt! Sen bakade vi kokosbollar och massa mer .

Jag beställde ett ländtäcke för några dagr sen och det är jätte fint :D
Nu ska jag ta lite god mat och ha fredags mys så åker vi till landet imorgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela