everythinghorzes

Hej!

Publicerad 2011-09-05 20:52:43 i Okategoriserat,

Förlåt för att uppdateringen inte varit alls bra men jag har inte haft tid helt enkelt..
Har fått några kommentarer om att jag inte uppdaterar bra,Men jag har inga ideér
så om ni vill ha uppdatering får ni kommentera om ideér,För dom är slut hos mig just nu ;)
Idag red jag iallfall Toto i ridhuset,Vi övade på två volter mycket på att ställa och sånt där.
I galoppen var han helt undebar!! Herregud han typ bara sväva fram kändes det som ♥
Så jag är jätte nöjd med ridpasset :) Nu sitter jag och kolalr på idol,Imorgon så
ska jag ju också rida. På Borka i hoppgruppen så får vi se hur dte går :D

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-09-05 22:30:55

Håller med dom som kommentera! Väldigt dålig uppdatering! Sry!

Men jag hittar inga kommentarer på bloggen.. :O



Men ett Tips: Ta en blogg paus ett tag! Sen när man börjar blogga igen har man massor med iderer! Jag gjorde iaf så!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela