everythinghorzes

Fullt ÖS!

Publicerad 2011-09-25 20:11:26 i Okategoriserat,



Gick upp ganska tidigt imorse och åkte till stallet som ni vet ;)
Först fixade vi höpåsar och mockade,Sen hade vi typ 2-3 timmars teori.

Sedan vid 16-tiden så red första gruppen som jag var med i. Jag hade Fanny.
Vi tränade på volter och serpentiner mest hela passet jag tycker det gick ganska bra då
jag inte ridit henne på  ca 1-1,5 år sedan, Hon bet sig tag i yttertygeln och var almänt hård
men jag tyckte och blev mjukare och bättre i slutet.



Dock var hon sjukt seg och gick i en trav som kändes som om jag fick släpa fram
henne men under vissa perioder så gick hon fram riktigt bra,Så det gick väl sådär ;)

Bara för jag hade lovat mig själv att ta med kameran så glömde jag den!@
Har verkligen inga nya bilder nu :( Jaja ska verkligen försöka fixa fram lite bilder ;)

En bild som min syster tog igår när dom släppte av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela