everythinghorzes

Födelsedag!

Publicerad 2011-09-15 07:48:00 i Okategoriserat,

Fyllde ju år i måndags,Har tagit bilder men jag

orkar inte lägga upp dom nu,Så ni kan ju få produktbilder
sånlänge ? ;)
huh?

Knäskodda mountain horse ridbyxor,Jeansfärgade :D


Prenumation på min häst i ett år :)

Pengar :)

En beige mössa med en lite mörkare boll,inte i
äkta kaninpäls. Något i den stilen med bilden ;)

Ett kors halsband med silver stenar på,inte den
på bilden men i liknande stil :D



ingen bild


hittade ingen bild,men det var en vit t-shirt med ett svart vitt tryck av usa flaggan

ingen bild


men jag fick ett par vita shorts,i plysch (stv?) som var usper mysiga
från new yorker.



Det var allt tror jag :D Gladast är jag såklart över MH byxorna ;)

/oliviiiia

Kommentarer

Postat av: Therese ☆ -Theresefabienne.blogg.se

Publicerad 2011-09-15 08:39:16

godmorgon sötis!

nu e vinnarna av dagens blogg uppe!! kika in och se om det blev du! vann inte du?? anmäl dig till den nya omgången då! :) <3



och det va jätte kul att du va med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela