everythinghorzes

Film-Tips!

Publicerad 2011-09-22 13:26:00 i ,

Ny kategori !

Första Film-Tipset får ju såklart bli filmen "Dreamer"
Det handlar om en tjej som bor på en gård,Hennes pappa jobbar på ett
galopp-tävlings-stall ,Där en dag så ramlar deras framgångsrikaste häst
i ett löp och bryter benet och dom vill avliva den men pappan till dendär tjejen köper
hästen och sköter om den oså :D Sen blir den bra och börjar gå löp oså..
Den händer såklart en massa saker däremellan ;)
Ett MÅSTE helt klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela