everythinghorzes

Dagens ridpass-Lola

Publicerad 2011-09-24 17:42:35 i Okategoriserat,


Red Lola idag,Först ryktade jag igenom hennes ganska noga och gav henne mat.

Sen red jag fram i skogen men jag skrittade nästan bara på långa tyglar.
När jag ridit fram så gick jag till fotbollsplanen och gick lite serpentiner och volter
sen övade jag typ lite på att rida lätt i galoppen,Jag är iallfall jättenöjd för Lola var verkligen pigg
och framåt när jag väl kommit igång :D!

Sen när jag ridit klart så satte jag på henne täcket och gav lite äpplen till henne :D!

Bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela