everythinghorzes

Dagen.

Publicerad 2011-09-22 20:28:34 i Okategoriserat,

Idag har jag ju varit stallvärdinna,Gjort det vanliga fixat höpåsar,
mockat,ryktat alla hästa + sadling-tränsning,Och ledit alla knattegrupper!

Puhh säger jag bara är alltid leka slut när jag kommer hem och har lust att
bara gå och lägga mig på diekten,Men det är ju alltid saker som ska fixas..

Det är skoljoggen imorgon buhuu men det är iallfall roligare än att ha typ matte eller No ;)
På lördag ska jag rida Lola & på söndag är det "stall-värdinneridning" Så det blir mycket ridning :D!


Kommentarer

Postat av: Fredrika Källström

Publicerad 2011-09-23 11:36:24

Vilka söta hundar du har? Är inte den gula en cairnterrier? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela