everythinghorzes

30 dagar (6)

Publicerad 2011-09-30 11:58:00 i Okategoriserat,

Alla hästar i stallet?
Tar dom i ridskolestallet då ;)






James martin,Brun c-ponny


Sweet funny (Fanny), Brun häst med stjärna. b/c-ponny




Grand,Fux c/d-ponny


Borka,Beige c-ponny



Gregor,Stickelhårig fux,Typ maxad b-ponny,bläs




Indieanajones,Skimmel b-ponny


Paris hilton,Fux med bläs,Storhäst


Pinochioo,d-ponny? Fux med bläs


Pippi (Hon heter typ pippis poppa pingla eller något ;))
Mörkbrun,d-ponny

Coolman,Mörkbrun skäck d-ponny

Solcatcher (Solis),Mörkbrun med stjärna,storhäst


Total tuch (Toto) Mörkbrun med stjärna,storhäst :D

/olivia







Kommentarer

Postat av: jullea

Publicerad 2012-01-20 18:07:46

Vad heter ridskolan? :) James Martin , hur är han? :D Jag har sett hans förra ägare i uppland rida honom mycket,under inridning ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela