everythinghorzes

(Går) dagens ridpass!

Publicerad 2011-10-19 19:29:55 i Okategoriserat,

Först så cyklade jag till hästarna i spöregn med en cykel som har punka lagom kul-.-

Lola: Satte på henne tränset och red ut i skogen,Galopperade rätt mycket
och gick i backar så hon fick jobba bra :D


Pongo:Han hade jag tänkt dresyra med men det fullkomligt hagla
så jag gick in i skogen där träden skyddade mot det mesta regn/hagel!
Så det blev lite flumridning med lite trav & backar osådär :)


Borka:Sen på kvällen var det hoppträning på Borka :)
Vi hoppade en såkallade evighetshoppning,Så vi fick hoppa den ca 4 gånger
var i sträck,Så man var lite halft död i slutet;)

Jätte nöjd han var suuuper mjuk och lyssnade bra liteeee pigg kanske men
det är ju bara brraa :D!

Banan

Paint skillz var det här ja -.-


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela