everythinghorzes

Updattee!

Publicerad 2011-11-07 22:28:22 i Okategoriserat,

Hej har tyvär inte hunnit blogga idag (förutom ett tidsinställt)
men det är sånt som händer och jag hoppas ni klarar er right ;)?

Aja red  krutpaketet Pippi idag även kallas dragvagn -.-
 Haha nämen det gick bra och lyssnade jätte bra på bakdelsvändningar
ibland drog hon iväg i en nästintill skengalopp och bara drog iväg

så det blev några volter ;) Dock skötte on sig rätt fint hon va allt
lite svettig på halsen efter :D Dom borde raka den där lille store björnen
hon är verkligen helt fluffiiboii girl :D

Imorgon händer 0 så det blir att plugga ta det lugnt och uppdatera er än massor vad sägs ;)?

Förövrigt av EMA så sjuuukt grymt så det är inte sannt <3 Ska vi tala om JB då ?
Anyway han fick  ett pris för bästa manliga artist och ett till pris wiie <3

/O you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela