everythinghorzes

Svar på frågestunden :D

Publicerad 2011-11-19 18:58:37 i Okategoriserat,

Anonym om Frågestund-krångel:
¤ vad är det som är så roligt med hästar?
¤ vad vill du bli för yyrke i framtiden?
¤ vilken tandkräm använder du?
¤ använder du elektrisk tandborste?
¤ vilken årskurs går du i?
¤ hur är Elin som syster?
¤ hur e din drömkille?



Svar: Det händer lixom alltid något det är inte bara samma sak
hela tiden utan allt kan hända :) Sen är det såklart mäktigt
att kunna styra ett djur på 500 kg ;)


Vet faktiskt inte har knappt tänkt på det men
 ridande polis hade varit något ;)

öhhm typ colgate och sensodyn :)

Nej vanlig :)

Jag går i 5:an

Hon är oftast jätte snäll och omtänksam och
 hjälper alltid till ifall man behöver hjälp
med kläder eller något annat sånt :)



Haha har inte tänkt på det men Justin bieber ♥♥

Hoppas du blev nöjd med svaren :)


tycker du om att gå i skolan?
favoritämne?


Svar: Ja för det mesta är det väl kul
,Klart man är trött på skolan
men när man väl är där är det rätt okej =)
 Fast jag hatar fortfarande matte över allt annat ;)
16 November, 19:19  
vilka tv-serier kollar du på?
vilka dina 3 favvolåtar just nu?


Svar: Kollar på repriserna från ponnyakuten,
Lille Pongo var sån fegis då hihi :)
Sen kollar jag lite på desperate housewives m.m

Öhhm mistletoe,Domino,Who´s laughing 
& best thing i never had ;)
Det kommer nya bra hela tiden haha .
Anonym om Frågestund-krångel:
ungefär hur mycket shoppar du för / månad?






Svar: Beror väl på men nu när vintern
 kommer går jag och köper lite vinterkläder
 sen samma sak med sommaren osv,
Men  kanske 1-2gånger per måndad
(Det betyder inte att jag typ storshoppar då
 men kanske någon liten sak )
17 November, 20:34  
Anonym om Frågestund-krångel:
vad heter häst-rasen som du rider på, den ser inte så stor ut..
Svar:Rider på lite olika men Lola är en b-ponny (124)
 Sen Borka är en c-ponny.
Men jag rider mest c-b ponnys :D


 Tid 
Sofia om Frågestund-krångel:
Hur ser en vanlig dag ut för dig :)?
Svar: Om det är skola : Jag går upp,äter byter om'
,fixar hos Frodo
sen är det skola och efter skolan går jag antingen till Lola'
 eller rider på långeberga :)
Sen när jag kommer hem gör jag läxor sitter
 vid datorn och äter osv ;)

Ifall det är helg: Går upp äter,fixar hos Frodo,
Rider Lola(ifall det är lördag)
 så är jag typ där heladagen sen kanske jag går till
 en kompis eller bio elller något annat skoj :)
19 November, 11:57  
Alma+Evelina  om Frågestund-krångel:
Visste du att vi läser din blogg? :D Det är bara för att du är så otroligt söt och duktig på att rida! Kraam Eve & Alma

Svar: Nää det visste jag inte :))))
 Fast ni är bättre på att rida :D
Kraaam
anonym om Frågestund-krångel:
skulle du kunna göra fler video bloggar?
har du haft några andra husdjur än frodo?
har du några andra husdjur än frodo?

Svar: Ja visst kan jag göra det :)
Ja jag har haft en fågel :)
Nej bara Frodo
,Min bror är allergisk så det är svårt att ha ett djur
men det löste sig eftersom Frodo bor ute året om :D
19 November, 14:49  
anonym om Frågestund-krångel:
hur lång är du?
hur mycket väger du?
vad heter dina bästisar?
vad heter dina föräldrar?
vilken skola går du i?

Svar: Vet inte exakt men runt 158 cm
42-43 vet inte riktigt :)
Isabelle,Klara,Ebba,Selma,Greta,Josefine,
Alwa,Lejla har säkert glömt någon  ;)
Mamma heter Louise och pappa Stefan :)
Ebba pettersson privatskola ;)
19 November, 14:46  
Anonym om Frågestund-krångel:
har du någon favorit-bil?
Svar; Haha tycker mini cooper bilar är fräna ;)
 Vi har en svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela