everythinghorzes

Random inlägg...

Publicerad 2011-11-10 21:46:56 i Okategoriserat,

Hej slänger in ett snabbt inlägg här innan  jag fixar allt inför morgondag ska inte göra något speciellt om ni tror de.



Sitter och läser era sjukt grymma bloggar (y) Förövrigt har jag varit i stallet
fixade med bebis Toto ♥ Han har blivit ganska mycket surare
än han var innan men han är oftast snäll med mig eller asså han bryr
sig inte när jag grejar i hans ansikte,Men med min kompis får han typ
aggrodamp ;)


Sen fixa vi hö påsarna,mocka fixa med  knattegrupperna och mocka manegen :D

Imorgon får vi se vad som händer drar nog hem och tar det lugnt (:

Men vi hörs och tack för alla era fina snälla kommentarer det värmer ♥

Foto:Jag

/Olivia

Kommentarer

Postat av: Elin Stjernstedt

Publicerad 2011-11-10 21:56:33

SV: Tack så himmla mycket :D Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela