everythinghorzes

Off..

Publicerad 2011-11-20 20:25:15 i Okategoriserat,

Har varit  lite off idag men har varken haft tid,ork eller lust sen har jag inte haft
några ideér så ni får mer än gärna tipsa om vad jag ska skriva :)!
Greta kom hem till också sen gick hon hem vid 4 tiden resten av tiden har jag typ
...skypat
eeh ni tror säkert jag är konstig men det är typ som en vana att logga in på skype
såfort jag är  inne på datorn haha!
Imorgon är det hoppträning på  Pipp wiee tagga på en överpigg pollee (y)
Pippiiiii♥
Nu ska jag göra lite tidsinställda sen blir det ponnyakuten yääy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela