everythinghorzes

Munsboro Euro Cent!

Publicerad 2011-11-03 21:46:13 i Okategoriserat,

Det har kommit en ny häst till långeberga :D

Eller aa den kom i måndags, Han heter Munsboro Euro cent även kallas Euro.

Han är född 2004,kategori d och en korsningponny.
Imp irland,
e:okänd u:okänd

Han är brun med en mini stjärna i pannan,Har dock inte kollat på han så noga
för man får inte klappa han för det finns typ smittorisk oså.


Har faktiskt sökt runt lite på han och hittat att han har tävlat en del i
hoppning i 90 cm :)

Har hittat en blogg som verkar ha ägt honom ett tag,Det är faktiskt riktigt kul att söka
runt lite såhär :D

Nää nu ska jag fortästta leta vidare..
 /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela