everythinghorzes

Jag lever!

Publicerad 2011-11-12 16:17:40 i Okategoriserat,

Hej ska bara slänga in ett inlägg här lite fort,Ska duscha och äta osånt så
dår får ni dagens ridpass osv...

Kan också passa på att säga det blev en heeel drös med bilder,tog lite i hagen
sen tog jag lite när issa red och hon när jag red :):) Vänta er en fetingbildbom ikväll ;)

Någon som vet vart vi var ?

Ledtråd: Man är där 24/7 på sommaren

Det är inte typ någon stad eller så jag menar utan typ en äng eller så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela