everythinghorzes

Inköp alá gekås,Del 2!

Publicerad 2011-11-04 12:32:07 i Shopping.,

Här kommer sista delen av inköpen på gekås :D

Tomteluva till Frodo :D

En brun & en vit t-shirt.

Puts handske ( Asså till hästen)

Mysiga ridhandskar

fodret i handskarna.

mysiga öronmuffar som man sätter fast i hjälmen.

Plånbok.
¨
Parfym.

Hudkräm.

Gummisnoddar,Som man knoppar manen med ;)

Som ni ser,läder balsam som man sprayar :)
'
Röda ridbyxor :D Med svart skoning.


Gummiklädda kulsporrar.


Det var allt (:
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-12-04 21:54:29

Måste bara säga att jag har lika dana ridbyxor och de är dom bästa ridbyxorna jag haft:) Älskar dom :) Hoppas du gillar dina med? Kul blogg btw :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela