everythinghorzes

Inköp alá gekås! Del 1

Publicerad 2011-11-03 11:12:46 i Shopping.,


Mascara.

Deo.

Marinblå-Röda och svarta stövelstrumpor.

Någon skum jordgubbs tandkräm.

Reflex häst.

Hår inpackning.

Orange:t naglack och genomskinligt naglack :)


Brun långärmad tröja med beiga lappar på armbågarna.

Något naglack kit .

Svarta helskodda ridbyxor.

3 ramar,Som jag ska sätta in foton i.

Mörkblå benlindor.

Lila outfit.

Närbild på schabraket.

vinter stallkängor.

Fodrade med jätte mjuk päls.

Silvriga catago boots♥

Närbild♥

Jätte mysig snygg filt :D

på in sidan finns det jätte mycisgt teddyfoder (:



Det var del 1 ,Ni får del 2 senare idag ;)

/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela