everythinghorzes

En vanlig dag!

Publicerad 2011-11-30 21:17:35 i Okategoriserat,

Såhär ser en vanlig dag ut för Olivia när hon tappar bort sina nycklar!

Först letar jag i min ridjacka där jag hade dom senast så letar jag efter den men hittar den inte!
Då kommer jag på att den är i mitt skåp i stallet!!??

Då får jag lite smått damp,Sen kommer jag på att jag hade den andra jackan (HAHA)
så låg inte nycklarna där hellet :(

Smart som jag är kommer på jag på att jag la dom
i min kofta och där liggar dom och vänatr på mig :´)

 HAHAHA asså........................inga kommentarer xd
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela