everythinghorzes

Dax för en dusch!

Publicerad 2011-11-03 20:05:37 i Okategoriserat,

Hej kom nyss hem från stallet.
Men först stack jag till hästarna (Asså Expo,Lola,Pongo & Joddy)
så mockade jag och kratta lite stenar i paddocken.

Och efter det longerade jag Expo lite och skrittade ut på Lola i typ max 5 min haha ;)


Och efter det så åkte jag till Långeberga och fixa allt där (:

Så nu är jag lite halft död och ska duscha sen städa mitt sjuktligt stökiga rum så får
vi se vad jag hittar på sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela