everythinghorzes

Dagens ridpass :)

Publicerad 2011-11-19 21:51:30 i Okategoriserat,

Hej först red jag ut på Lola i regnet,Red ut såkallade travrundan så
var jon jätte fin vissa stunder så tog jag lite hopp hon var fin
för det mesta,Dock var hon ganska seg men

när jag vände till "hemmåt hållet" blev hon riktigt het!


Sen gick jag hem åt lite och gick tillbaka så skrittade jag ut med Isabelle på  Lola
med täckerna på men vi galoppera allt lite haha det var super kul :)
Påvägen hem tog jag Pongo .

Nu skypar jag med en i min klass vi har rap tävling mysigt värre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela