everythinghorzes

Chill..

Publicerad 2011-11-04 20:49:48 i Okategoriserat,

Hej hej sitter med hel öppet fönster riktigt mysigt faktiskt ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt ha tråkigt höhö som jag har haft hela dagen..
Har inte gjort ett endaste skit och bara suttit och degat framför datorn..

Anyway ska rida Lola imorgon det kommer bli en tur i skogen i think riktigt  mysigt (:

Här blandar vi engelska och svenska fintfint *host*

Nä nu ska jag inte sitta och uttråka er så ni får ha det så bra så hös vi :D

/Olivia


Kommentarer

Postat av: My Åkesson

Publicerad 2011-11-04 20:58:54

Sv; haha ja, det är en av mina 6 kaniner. Jag har kallat den Molly genom åren :D

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-11-04 23:36:38

Var med och tävla om ett shockemöhle set

Du vinner ett shockemöhleschabrak i valfri färg och modell samt ett par shockemöhle benlindor i valfri färg.



Regler + anmäla dig kan du göra på bloggen ( länken nedan )



Passa även på att läsa om Brave Hearts släckting på bloggen när du endå är där!

Postat av: emelieeriksson

Publicerad 2011-11-05 15:12:01

allt bra idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela