everythinghorzes

Breaking dawn <3

Publicerad 2011-11-18 19:44:47 i ,

Kom hem för ca 1 timme sedan från bio:n seriöst världens bästa film <3 (Efter never say never såklart)

Så sjukt bra längtar sönder tills part 2 kommer men det är ju långt tills dess :(
Det är verkligen en gripande film och jag var nära att börja gråta när bella *****
säger ju såklart inte,Ni får se den själv ;)


Lätt värt att se den!!

Okej nu ska jag sluta babbla om det för det kan nog inte vara så kul att läsa om..
igår så var jag stallvärdinna som vanligt fixa med mockning,höpåsar osv,
Sen idag blev det ju bio direkt efter skolan och resten av kvällen
blir det att sitta vid datorn och kolla på idol (Jessie J ska ju komma :DD)

Imorgon ska jag rida lille Lola <3 ska nog hoppa lite (inte  med vanliga hinder)
annars så blir det nog klättring :D

Btw,När jag får tid så ska jag ladda upp bilderna från förra helgen när jag red ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela